Антимонопольний комітет України рекомендував прибрати позначку "еко" з етикеток та реклами пива "Чернігівське". Екологічних сертифікацій продукту не було - така позначка є неправдивою.
Про це йдеться в рекомендаціях Антимонопольного комітету.
У рекламі пива йдеться про те, що це «перше та єдине в Україні пиво, яке пройшло екологічну сертифікацію, проте відповідних документів Товариство не має.
"Сан ІнБев Україна" на лицьовій стороні етикетки та контретикетки пива "Чернігівське", а також у рекламі розміщувало напис "еко", не маючи належних дозвільних документів, які видані уповноваженими органами. Отже, зазначена інформація є неправдивою", - йдеться в рекомендації.
За даними комітету, "Сан ІнБев Україна", одна з найбільших пивоварних компаній в Україні, у 2014 році почала використовувати позначення "еко". У той час в Україні не було призначених та акредитованих органів, що здійснюють екологічну сертифікацію.
Антимонопольний комітет просить "усунути причини виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді розміщення на етикетках та контретикетках, а також у рекламі продукції пива «Чернігівське» неправдивої інформації – напису «еко», що вводить в оману, та утриматися від вчинення подібних дій у подальшому".