Нові машини ЧТУ, які перевозять пасажирів, вигідніші в плані принесення виручки комунальному підприємству.
За словами керівника Чернігівського тролейбусного управління Руслан Ємця за умови ідентичних графіків та одному й тому самому маршрутінові тролейбуси збирають денної виручки на 10–12 % більше, ніж старі машини.
А от економія електроенергії складає лише 6 % за рахунок сучаснішого двигуна та електронної системи керування.
В той же час суттєва економія електроенергії можлива за умови реконструкції тяглових підстанцій і встановлення обладнання нового типу, а також використання двигунів, які можуть працювати в режимі рекуперації - не лише споживати електроенергію, але й виробляти її (на затяжних спусках чи під час гальмування).
Як розповів Руслан Ємець, виробники обладнання для підстанцій нового типу заявляють про 30–35 % економії, але перевірити це складно, оскільки в Україні працює лише одна така підстанція в Києві.
При цьому вартість оновлення однієї підстанції в залежності від її потужності складе в Чернігові від 18 до 30 мільйонів гривень. А станцій в місті – 9.
До речі, на сьогодні КП «ЧТУ» заборгувало ТОВ «Енера» більше 1,7 мілн гривень за електроенергію.