У Чернігові планують проводити більше тематичних сезонних фестивалів, різноманітних чемпіонатів, конкурсів, навчальних семінарів, майстер-класів тощо.
Виконавчий комітет погодив внесення змін до Програми розвитку туризму та промоції міста Чернігова на 2019-2021 роки, повідомили у Чернігівській міській раді.
Як пояснив начальник управління культури та туризму міськради Олександр Шевчук, загальний обсяг фінансування за цією Програмою не змінюється. Пропонується перерозподілити вже виділені кошти.
Зокрема, у поточному році на 190 тисяч гривень буде збільшений обсяг фінансування розробки, виготовлення та придбання презентаційних, інформаційних матеріалів, а також сувенірної рекламно-поліграфічної продукції про місто Чернігів. А на організацію та проведення тематичних сезонних фестивалів (етно-, гастро-, ретро- тощо) загалом планують спрямувати майже 544 тисяч гривень.
Офіційне відкриття туристичного сезону у Чернігові цього року буде на початку травня, а перший фестиваль планується на 15 травня.
Відповідно до статистичних даних, туристичний збір за 2019 рік склав 0,9 млн грн, а у 2018 році він становив лише 0,3 млн грн. Аби відповідати зростанню попиту та тенденціям туристичної галузі, в міській раді вважжають за необхідне розширити мережу туристичної навігації, збільшити кількість й варіативність поліграфічної та брендованої продукції та започаткувати проведення в Чернігові етно-, гастрофестивалів.