Всюдиходи для Чернігівської області: рятувальникам пообіцяли супертехніку

У Карпатському регіоні під час спеціальних навчань фахівці випробували снігоболотоходи «Богун». Такі машини мають з’явитися в підрозділах ДСНС шести областей України.

Машина може подолати будь-яку глибину, коли заїжджає у воду. Дно всюдиходу виготовлене у формі човна, тож він просто пливе по поверхні. А ще всюдихід долає снігові замети, лісові завали, високий очерет та гору каміння висотою 1 м. Він не боїться болота та може підкорити важкодоступні місця в гірській місцевості.

Швидкість авто по твердих поверхнях – 40 км/г, по водних – 6 км/г. Витрати пального – близько 7 л/год. Замість керма у машини – важелі, дизельний двигун. Всередині – шість сидячих місць. Окремо передбачене місце для потерпілих під час стихійного лиха.

До комплектації входить професійне обладнання: радіостанції автомобільного та авіаційного типу, рятувальні гідрокостюми, спеціальні рятувальні ноші з кріпленням для транспортування гелікоптером, рятувальні мотузки та жилети, бензопила.

Снігоболотоходи «Богун» призначені для забезпечення дій рятувальників гірських пошуково-рятувальних підрозділів, заходів щодо пошуку постраждалих та надання їм першої медичної допомоги, транспортування постраждалих в умовах гірського бездоріжжя. Ціна машини – 2,9 мільйони гривень.

Техніку в ДСНС пообіцяли передати підрозділам Закарпатської, Львівської, Івано-Франківської, Чернівецької, а також Одеської та Чернігівської областей.

«Богун» позиціонується як українська розробка. Проте в РФ довгий час виготовляються майже ідентичні автомобілі під брендом «Шерп». Пов’язує обидві машини ім’я підприємця Володимира Школьника. Нині він володіє київською компанією «Квадро Інтернешнл», яка випускає «Богуни», а раніше, за інформацією проекту «Наші гроші» був партнером у російському ТОВ «Шерп».