Начальник управління культури та туризму Чернігівської міської ради Олександр Шевчук нарікає на недостатню кількість площ для анонсування важливих події культурного життя в Чернігові.
Про необхідність встановити сучасні інформаційні носії – так звані тумби Морріса, які з’явилися в Парижі ще в другій половині ХІХ століття, – Олександр Шевчук сказав під час наради в мерії.
В свою чергу міський голова Владислав Атрошенко дав розпорядження керівнику управління визначитися з макетом таких вуличних колон для розміщення рекламних афіш і розробити адресну програму – де вони були би доречними.
Також мер Чернігова звернув увагу комунальників на те, що деякі існуючі площі, на яких розміщуються анонси, варто було би оновити.
Довідка. Тумба Морріса – вулична колона циліндричної форми для вивішування рекламних афіш, що носить ім'я паризького друкаря Габріеля Морріса. У 1863 році він отримав дозвіл міської влади встановити рекламні колони по місту й клеїти на них концертні й театральні афіші. Усередині колони міські двірники ховали свої мітли та інше знаряддя для підтримки чистоти на вулицях Парижа. Аналогічні колони існують і в інших французьких містах. В німецькомовних країнах схожі конструкції носять назву «тумба Літфаса» за прізвищем берлінського друкаря, який навіть на 9 років раніше за допомогою таких колон почав боротися проти розміщення афіш у недозволених місцях.
В Чернігові такі тумби є, як мінімум, біля Горсаду, колишнього готелю "Градецький" та поруч з перехрестям вулиць Рокосовського і Доценка.