В умовах карантину, згідно рішення Уряду України і органів місцевого самоврядування, прийом громадян в сервісних центрахГоловного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській обмежується (фахівцями сервісних центрів надається тільки допомога на поховання), а прийом на віддалених робочих місцях тимчасово припиняється. Фінансування, виплата доставка пенсій здійснюється вчасно, згідно затверджених графіків.
Для вирішення індивідуальних питань пропонуємо телефонувати за номерами «гарячих ліній» сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області:
Місто Чернігів
Чернігівський № 2 67-56-70; відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 67-63-09; відділ з питань призначення пенсій
67-96-80; відділ з питань перерахунків пенсій № 13 67-67-05; відділ з питань виплати пенсій № 1 67-67-27; відділ з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 67-90-22; відділ з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян 5-23-11; відділ методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства 60-34-54; відділ з методології та організації роботи з обслуговування громадян 67-57-74.
Райони
·Чернігівський № 1 (Чернігівській район) 67-16-05; 67-18-35;
·Ніжин 7-12-35; 7-13-80; 7-15-06;
·Прилуки 3-11-89; 7-11-33;
·Бахмач 3-11-77; 4-30-48;
·Бобровиця 2-50-04; 2-51-57;
·Борзна 2-10-30; 2-12-78;
·Ічня 2-12-69; 2-11-83;
·Козелець 4-19-64;
·Короп 2-76-56; 2-17-64;
·Мена 2-18-04; 2-11-69;
·Новгород- Сіверський 3-16-89; 2-16-75;
·Носівка 2-20-57; 2-25-54;
·Ріпки 2-14-57;
·Сосниця 2-03-69; 2-03-70;
·Варва 2-84-23;
·Сновськ 2-13-54; 2-28-88; 2-29-39;
Городня 2-15-81;
·Корюківка 3-14-83; 3-13-91;
·Куликівка 2-24-76; 2-11-27;
·Семенівка 2-13-66; 2-13-80;
·Срібне 2-62-35;
·Талалаївка 2-16-91
Нагадуємо, що існує можливість вирішити більшість пенсійних питань без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Бережіть себе і своїх близьких. Будьте здорові!