Сьогодні, 19 листопада, виконавчий комітет Чернігівської міської ради ухвалив проєкт рішення щодо розміщення зовнішньої реклами у місті.
Члени виконкому цим документом продовжили на 1 рік термін дії дозволів на розміщення рекламних конструкцій для 23 операторів. Серед них – і ТОВ «Чернігів Індормедіа», яке у 2017 році отримало право на розміщення реклами на нових скляних зупинках у Чернігові.
Тоді цю фірму пов’язували із заступником міського голови Олександром Ломаком. Нині вона подовжила право на розміщення реклами ще на рік на 92 зупинках.
Також виконком дозволив розміщення рекламних конструкцій на фасадах магазинів АТБ у мікрорайонах Масани (вул. Незалежності, 10) та Бобровиця (вул. Шевченка, 228-в).
Залишаться на рік на своїх місцях світлодіодні екрани компанії «Скарлетт» – на перехресті обох проспектів (район готелю «Україна») та біля «Мегацентру».
Також у центрі міста з’явиться новий LED-екран розміром майже 5 на 8 метрів. Його розмістить ТОВ «Ріел Ко» на фасаді нового офісного центру на розі вулиць Київської та П’ятницької.
Мова про бізнес-центр Black Wood Tower. Це – бізнес, наближений до чернігівського міського голови. Владислав Атрошенко – співзасновник (разом з тестем) та головний бенефіціар ТОВ «Ріел Ко».
Через такий конфлікт інтересів міський голова не брав участі у голосування по цьому питанню, але інші члени виконкому не мали заперечень і підтримали проєкт рішення.
Також виконком скасував дозвіл на розміщення величезної рекламної конструкцїі (21 метр на 1,5 метри) на фасаді будинку по вулиці Рокоссовського, 18-а. Компанія, яка раніше експлуатувала цей носій, не подала цього разу відповідну заявку на продовження терміну дозволу.