Починаючи з весни цього року чернігівцям, що користуються природним газом, приходять платіжки без зазначення показань лічильників. Ситуація ускладнилася й тим, що суми, зазначені до оплати у квитанціях, не збігалися з цифрами, які чернігівці передавали телефоном. На запитання громадян до сервісного центру «Чернігівгазу» в установі пояснювали: стався збій системи.
Ми вирішили розібратися, що ж це був за «збій системи», звідки беруться суми у платіжках та чому з березня – квітня у квитанціях перестали друкувати показання.
Показання зі стелі
Щодня від самого ранку до «Клієнтського простору 104», який міститься в будинку на проспекті Перемоги, 108, досить жваво починають підходити люди. Переважна більшість із тих, з ким вдалося поспілкуватися, прийшли саме через незрозумілі цифри у платіжках. Один з наших читачів, Анатолій. розповідає: «Прийшов близько опівдні – записали в чергу 149-м. Дивлюся – приймають лише 46-го. Розвернувся і пішов».
Коли ми у вівторок, 20 липня, прийшли сюди – натовпу не було, проте клієнти постійно підходили. Один із чернігівців, який попросив не називати його ім’я, розповів свою, досить типову історію. Мовляв, приблизно з квітня у платіжках зникли дані про об’єм спожитого газу. У той же час чоловік зазначив, що кожного місяця заздалегідь передає їх через особистий кабінет. Платить за газ також вчасно. Однак після квітня ситуація змінилася: попри те що чоловік стабільно передавав усі потрібні дані, цифри в платіжках перестали відображати реальність. З’ясувати, чому так сталося, зателефонувавши на гарячу лінію, йому не вдалося. Каже, що слухавку просто ніхто не взяв. Тож він вирішив навідатися до «Клієнтського простору» особисто, адже суми в платіжках значно перевищують ті, які він мав би сплатити за власними підрахунками.
Чернігівка Вікторія оплачує чотири рахунки за газ. У трьох з них розбіжностей між даними, які вона передає, та сумою до сплати немає. А ось четвертий, каже жінка, прийшов аж на 3000 гривень. І це за перший місяць літа, коли будинок уже ніхто не опалював.