Ще у січні 2023-го року на сесії міської ради було підняте питання подвійних квитанцій, які деякі чернігівці отримували за користування домофоном.
Справа була у тому, що чернігівцям, які раніше обслуговувалися у ТОВ «К.С - Інвест» почали приходити квитанції одразу від двох фірм: ТОВ «Дімсервісплюс» та ФОП Волік Н. В. Причому, у спілкуванні з клієнтами, обидві компанії заявляли, що вони діють законно, а їхні конкуренти, мовляв, шахраї.
На жаль, у квітні цього року у ТОВ «Дімсервісплюс», ФОП Волік Н. В. та у поліції нам не змогли прокоментувати ситуацію. Тоді ми обіцяли надати слово поліцейським та бізнесменам, якщо вони захочуть оприлюднити свою позицію.
Підприємці з нами так й не зв’язалися, а ось у поліції надали відповіді на питання, що виникають.
Слово поліції
![світлина Сєргєя Карася, поліція відкрила справу за статтею про шахрайство поліція відкрила справу за статтею про шахрайство]()
Слідчий, старший лейтенант поліції Ярослав Лежай повідомив, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесена справа № 12022270340003856 за ознаками порушення частини другої статті 190 Кримінального кодексу України. Ця частина стосується шахрайства, вчиненого повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або такого, що завдало значної шкоди потерпілому. За цією частиною може загрожувати позбавлення волі до трьох років, або ж інші, більш м’які санкції: штраф, виправні роботи чи обмеження волі.
Проте наразі ніхто не отримав навіть підозри у цій справі:
На питання: хто з підприємців діє на законних підставах та кому, власне, чернігівцям платити за послуги з домофону, поліцейський відповів наступне:
Українці – не кріпаки
Отож, хоча з моменту, коли про проблему з домофонами стало публічно відомо, пройшло вже 4 місяці, ані ми – журналісти, ані, схоже, представники влади у цій ситуації не мають відповіді на питання: «Хто правий та хто діє законно?». Отже, виходить, що ті чернігівці, яким приходять платіжки і від ФОП Волік Н. В., і від ТОВ «Дімсервісплюс», стали заручниками ситуації.
Але, щоб не бути невизначений час у підвішеному стані, городяни можуть змінити постачальника послуг. Як це можна зробити, ми запитали в управління ЖКГ Чернігівської міськради:
Отож, хоча у різних під’їздах одного будинку можуть бути різні постачальники послуг з обслуговування домофону, збори мають бути не під’їзду, а саме всього будинку. А, отже, доведеться пояснити сусідам, чому це питання важливе. Це не завжди буває легко, тому, напевне, якщо в інших під’їздах вашого будинку є «безпроблемний» та надійний надавач домофонних послуг, варто з цим підприємцем-надавачем проконсультуватися (бо він має бути зацікавлений у нових клієнтах). Сподіваємося, все вийде: як у поліції, з пошуком та покаранням винних, так й у чернігівців, що стали заручниками подвійних квитанцій за одну послугу.
Сєргєй Карась
Чернігівська медіа група