Фахівці локомотивного депо Сновськ, що на Чернігівщині, реанімують легенду Гайворонської вузькоколійки — німецький паровоз Гр-280.
Про це повідомляє Telegram-канал «Будні паровозника».
Фахівці локомотивного депо Сновськ, що на Чернігівщині, реанімують легенду Гайворонської вузькоколійки — німецький паровоз Гр-280.
Про це повідомляє Telegram-канал «Будні паровозника».
Наприкінці квітня вузькоколійний паровоз Гр-280 (1950 р.), який протягом останніх 30 років безупинно катав українських та іноземних туристів у Гайвороні, був відправлений на ремонт до локомотивного депо Сновськ.
«За останні 4 роки це вже третій вузькоколійний паровик, який взялися ремонтувати у Сновську. В минулому році тут же було відновлено до робочого стану паровоз 159 №4-95 (1938 р.), який було демонтовано з постаменту у Чернівцях, а ще раніше проходив ремонт Гр-336 (1951 р.) — зірка Київської дитячої залізниці», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що локомотив давно потребував посиленого підіймального ремонту. Тому попереду величезна купа роботи, зокрема: ремонт топкової частини парового котла, виготовлення нового баку тендера та зольника, ревізія арматури і гарнітури котла, парових машин, елементів паророзподільчого механізму, колісних пар, буксових вузлів, ресорного підвішування, ударно-зчіпних пристроїв, гальмівного обладнання, пароповітряного насоса, турбогенератора та електричного обладнання, замінити теплоізоляційний матеріал і обшивку котла та багато інших робіт.
Ремонт паровоза планується завершити до кінця 2024 року, але зважаючи на великий обсяг ремонтних робіт його відновлення може затягнутися.