Завершено будівництво нового мосту через Десну у Чернігові (СВІЖІ ФОТО)

У Чернігові повністю завершили будівництво нового мосту через річку Десна, який є один з найбільших інфраструктурних проектів країни.

Про це у Фейсбук повідомляє власник компанії «Автострада» Максим Шкіль.

«628-метрова споруда вже стала новою візитівкою Чернігова та має важливе значення для відновлення та розвитку регіону. Це найкоротший шлях з київської траси прямо в центр міста. Рух першою чергою було запущено ще в травні. Відтепер працюють обидва проїзди моста – на дві смуги в кожну сторону», – йдеться у повідомленні.

Попередній міст на об’їзді у місто зруйнували росіяни у березні 2022 року під час облоги Чернігова. Тоді повністю були знищені два металеві 80-ти метрові прольоти.

Тож перш ніж почати будівництво, компанія «Автострада» забезпечила тимчасовий проїзд, відновивши старий міст. Також проведено складні роботи з очищення дна Десни від уламків.

Всього за 5 місяців інженери проєктного інституту «Автострада» розробили проєкт нового моста. Його спорудження тривало майже 2 роки – за системою DESIGN&BUILD, яка дозволяє проєктувальникам та будівельникам працювати паралельно.

Мостовий комплекс на Десні поєднав у собі новітні технології будівництва доріг та мостів. Щоб забезпечити рівень судноплавства, висоти води та всі геометричні параметри, найдовший 106-метровий прогін над руслом річки зробили металевим без опор у воді. Балки для цього прогону були виготовлені з останньої довоєнної партії металу легендарної маріупольської «Азовсталі».

Мостові прогони виконані з монолітного залізобетону з використанням технології пост-напруженого бетону, що забезпечує надійність і довговічність конструкції.

Новий міст спроектований із урахуванням комфорту для місцевих жителів — тут є велодоріжки, підземні переходи, шумозахисні екрани та розв'язки з обох сторін. Система моніторингу контролює стан конструкції під час навантажень, а метеостанція інформує про погодні умови та можливі обмеження руху.

17 жовтня 2023 року комплекс внесено до Книги рекордів України за найдовшу суцільну монолітну прогонову будову, яку було забетоновано за 122,493 метра безперервно майже дві доби.

Перед запуском руху мостовий комплекс успішно пройшов спеціальні випробування, які підтвердили точність розрахункових параметрів.

Термін експлуатації нового мосту – не менше 100 років!


Хочете швидше дізнаватися про найцікавіші і найважливіші новини?
Приєднуйтесь до наших каналів:
- в TELEGRAM
- у VIBER
- в 
INSTAGRAM
Тут тільки найактульніші відео, новини та історії Чернігова!