
10:05, 1 вересня 2019 р.
Metro в Чернігові: де і коли?
На чернігівський ринок торгівлі вже ось-ось зайде новий гравець, а саме – оптовий торговельний центр «Бери-Вези» від німецької компанії Metro Cash&Carry. Інформацію про це Асоціації ритейлерів України надала пресслужба компанії.
Що і де буде
У Чернігові в жовтні – листопаді цього року відкриють магазин нового типу «Бери-Вези», який має обслуговувати всі групи покупців, але з певним ухилом на професійних клієнтів – Trader (роздрібна торгівля) і HoReCa (готелі, кафе та ресторани). Тобто у Чернігові Metro планує співпрацювати з малим та середнім бізнесом, зокрема організовувати закупки для готелів та ресторанів міста. Проте звичайні роздрібні споживачі також матимуть змогу закупитись у новому магазині.
За інформацією пресслужби компанії, розташовуватись новий магазин буде за адресою вул. Старобілоуська, 77, та займе територію 1560 кв. м, з яких 1155 квадратів відведено під торговельну залу. Наразі там великий будівельний гіпермаркет «Будмайдан», тож ми вирішили дізнатись у його керівництва, чи справді тут буде новий торговельний центр від Metro та що в такому разі очікує на «Будмайдан».
З нами поспілкувався директор ТОВ «Форт-Сервіс» Євген Федорченко, якому і належить будівельний супермаркет. Він підтвердив, що новий торговельний центр розташовуватиметься в будівлі сьогоднішнього «Будмайдану».
– Так, вони планують відкритись на нашій території десь у середині осені. Для цього ми для них звільняємо приблизно півтори тисячі квадратних метрів площі. Ми провели прямі перемовини з компанією Metro та домовились про таке партнерство і співробітництво, – каже пан Євген.
Також він додає, що «Будмайдан» від цього ніяк не постраждає, асортимент залишиться той самий. Єдина зміна – з’явиться новий сусід.
Торговельну площу, куди має заїхати ТЦ «Бери-Вези», а саме ліву частину «Будмайдану» з окремим входом, уже майже повністю звільнили для нових власників. На даний момент ведеться зовнішній косметичний ремонт, заміна пошкодженої бруківки, а також ремонт освітлення на вході до центру.

Асортимент та конкуренція
Що саме продаватимуть у новому чернігівському торговельному центрі, достеменно невідомо. Проте в компанії стверджують: там буде представлено понад 2000 найменувань товарів продовольчої та непродовольчої групи, включно з продукцією власних торговельних марок і власного імпорту.
Усе це однозначно вплине на підприємців, що працюють на сусідній торговельній базі на вул. Ріпкинській. Майже всі вже знають про відкриття поблизу нового торговельного центру, але думки з цього приводу в них дещо різняться. Одні занепокоєні, вважаючи, що ТЦ «Бери-Вези» забере в них більшу частину покупців, інші думають, що подібні магазини їм взагалі не конкуренти.
– Так, я знаю, що Metro в нас відкриває торговельний центр, але якщо зважати на ціни, то, напевно, вони нам не конкуренти. Можливо, тільки заберуть певних оптових покупців з наших баз, але не більше. Звичайно, коли він відкриється, ми будемо слідкувати за тим, які в них ціни, і намагатимемось опускати свої, якщо треба буде. Я вже більше 20 років у торгівлі і можу сказати, що ми не один такий гіпермаркет уже пережили, тому особливо не хвилюємось, – говорить Наталя, власниця продуктової крамниці на Ріпкинській базі.
Таку ж думку висловила Анна, ще одна власниця магазинчику на базах. До речі, вона закуповує товари для свого магазину саме в Metro, але в Києві, бо так значно дешевше. Проте конкуренції в Чернігові не боїться.
По-іншому до цього ставиться Олександра, яка на базах торгує вже сім років. Вона не зовсім упевнена, що це якось вплине на торгівлю в цьому районі, але побоювання таки має.
– Хтозна, можливо, попит у нас і впаде, але дуже не хотілося б. Тут поряд уже був супермаркет «Віско», але він закрився через кілька років. Можливо, і Metro закриється через певний час, а може, і залишиться тут надовго – ніхто ж не знає, як піде торгівля. Наразі продумуємо стратегію на випадок, якщо різко впадуть продажі, але переїжджати нікуди не збираємось. Кожен купує там, де він звик, ось і все, – сказала пані Олександра.
Як бачимо, ніхто не хоче забігати наперед, але ніхто не заперечує, що зміни внаслідок відкриття нового торговельного центру невідворотні. Інше питання – якими будуть ці зміни в торговельному середовищі і хто від них постраждає, а хто виграє. Тож залишається чекати на офіційне відкриття центру та порівнювати прогнози підприємців із дійсністю приблизно через пів року.
Довідка
Німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash&Carry вийшла на український ринок у 2003 році.
Зараз компанія управляє 23 класичними центрами оптової торгівлі MеtroCash&Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» в Тернополі та Луцьку.
Обсяг продажів компанії в Україні за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 – вересень 2018) склав 523 млн євро.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
06:55, Вчора
250
21:32, 13 квітня
25
17:53, 13 квітня
20
11:21, 11 квітня
9
live comments feed...