• Головна
  • Collar – успішний бізнес і допомога
10:56, 21 грудня 2019 р.

Collar – успішний бізнес і допомога

Чи багато в Чернігові підприємств, продукцію яких не просто знають, а масово купують по всьому світу: від Канади та США до Японії, Сінгапуру та Австралії? А чи багато ви знаєте чернігівських брендів, які успішно реалізуються в Китаї (так-так, країна, де роблять усе для всього світу закуповую в Чернігові)?

А чи багато згадаєте прикладів соціально відповідального бізнесу, який інвестує щороку в здоров’я чернігівців мільйони гривень? Власне, усім трьом визначенням відповідає підприємство Collar. Чверть століття тому компанія починалася з двох людей і кухні двокімнатної квартири. А нині про чернігівське виробництво говорить весь світ.

Історія успіху

14 грудня – день народження Collar. Якщо раптом ви провели останні 15 років в глухому селі на 20 хатин без телебачення і телефонного зв’язку, то, можливо, й не чули цієї назви. А от в більш ніж 60 країнах світу про чернігівські товари для домашніх тварин не просто знають, але й високо цінують. Девіз компанії – робити щасливими тварин та їхніх власників. І це виходить безперебійно.

Засновник компанії Юрій Петрович Синиця згадує початок 90-х. Він, досвідчений інженер опинився перед дилемою: продовжувати без видимих перспективі працювати на заводі, очікуючи по року й більше зарплатню, або ж знайти інші варіанти для того аби прогодувати родину. Саме тоді для старшого сина – теж Юрія – родина зробила давно очікуваний подарунок – собаку породи різеншнауцер.

Collar – успішний бізнес і допомога, фото-1

– Ми зробили перший поводок і нашийник для свого собаки і несподівано для себе отримали схвальні відгуки знайомих і прохання зробити такий самий для їхніх домашніх улюбленців, – каже Юрій Синиця-старший. Перше виробництво розгорнулося в квартирі фактично в чотири руки, а тепер завод в Чернігові має кілька департаментів, дає роботу більш ніж 500 людям, активно розбудовує власну мережу по всьому світу і готується зводити нові потужності. 

У всьому попереду

Головний секрет – любов до тварин і бажання зробити їхнє життя комфортнішим. Тут навіть новим працівникам при прийому на роботу в анкетах потрібно дати відповідь на питання щодо наявності домашніх улюбленців. Це не обов’язкова умова, але стане величезним плюсом, адже той, хто має досвід тісного спілкування з тваринами зможе ефективніше реалізувати себе в компанії. Навряд чи без такого досвіду відділ розвитку компанії (або як його називають між собою «лабораторія інноваційних продуктів») зміг би видати стільки успішних ідей. 

Тут, наприклад, народився перший прототип легендарного вже снаряда PULLER. Його презентували в 2011 році, як засіб, що не просто тренує собак (такий собі «фітнес» для чотирилапих), а поглиблює зв’язок господаря і його вихованця. Більше часу проведеного поруч, більше активності, більш щасливих моменті пережитих разом…

Collar – успішний бізнес і допомога, фото-2

PULLER дуже швидко став популярним по всьому світу. Настільки, що вже відбулося два чемпіонати світу з… нового виду спорту – DOG PULLER. Це просто неймовірна історія! 

В цьому ж списку революційних розробок інженерів та дизайнерів Collar – найменші в світі і фактично безшумні компресори для акваріумів aPUMP; інноваційні акваріумні LED-світильники AquaLighter; перша в світі двостороння літаюча тарілка для собак Flyber; найкраща (і найлегша, що дуже важливо) за версією авторитетного американського видання Pet Business колекція одягу для домашніх тварин AiryVest; концепція першого в світу безпровідного акваріуму… Цей список можна продовжувати безкінечно. 

Collar – успішний бізнес і допомога, фото-3

Найбільш свіжі розробки – вже запущений у виробництво снаряд PitchdogSportball(його незвична форма подібна на м'яч для регбі робить ігри з собаками непередбачуваними, що дуже подобається чотирилапим); найміцніший поводок EVOLUTOR (здатний витримати до 500 кг і при цьому абсолютно безпечний для тварин) і новітній тримач-рулетка для повідка, який значно легший і зручніший за традиційний і дозволяє уникати буль-яких незручностей під час прогулянок з улюбленцем. 

Соціальна відповідальність

Але компанія Collar – це не лише повідки чи нашийники під брендом WAUDOG, не лише революційні інженерні винаходи, не лише наповнювач для кошачих туалетів SuperCat і тисячі інших найменувань продукції. Засновник компанії Юрій Синиця зауважує, що бізнес – це лише можливість, інструмент для того, щоб зробити світ щасливішим. Підтвердження цього – започатковані в компанії соціальні ініціативи. Одна з них – популяризація в Чернігові каністерапії.

Collar – успішний бізнес і допомога, фото-6

Головна дійова особа тут – 3-річна Лілу – собака породи кане-корсо. Вона з штатним кінологом компанії двічі на тиждень їздить «у відрядження» до чернігівського Центру реабілітації «Відродження», де перебувають дітки, що потребують допомоги. Лілу «розговорює» аутистів, підтримує і допомагає дітям з ураженням опорно-рухового апарату, реабілітує тих, хто колись був наляканий собаками. Аби пройти такий курс лікування до Чернігова приїздять діти не лише з усієї області, але й з усієї України. А повчитися реалізації проекту приїздили фахівці з Литви та Канади. 

Почалося все з ініціативи Юрія Синиця-молодшого, який нині є власником бізнесу. Перший його пес цієї породи – Ніка – багато років допомагала діткам, а коли її не стало, навіть і думки не було аби зупинити проєкт. Так в родині з’явилася Лілу. МАйже рік власник компанії виховував її і «викладав» основи каністерапії, зосередившись саме на цьому напрямку. А потім – передав собаку-лікаря до рук професійного кінолога. 

Також за ініціативою Юрія Синиці-молодшого кілька років тому стартував ще один оздоровчий проєкт – будівництво власним коштом багатофункціонального спортивного комплексу «Чернігів-Арена». Кілька років велася організаційна робота і донесення до місцевої влади необхідності втілення ідеї. Зрештою, всі дозволи були отримані – і тепер в районі ЗАЗу вже працює стадіон та кілька майданчиків (футбольні і баскетбольна), обладнані роздягальні, адміністративні приміщення, об лаштоване освітлення. Нині в спортивній школі займається улюбленим видом спорту близько 160 дітей, на «Чернігів-Арені» щороку проходить кілька десятків турнірів для футболістів різних вікових категорій, а доросла команда ФК «Чернігів» цього року знову стала чемпіоном Чернігівської області. 

*** 

Тож компанія Collar наочно доводить: інвестиції в бізнес бувають успішними лише тоді, коли власники притримуються двох правил: любити власну справу і жити нею; а також – допомагати за можливістю всім, хто цієї допомоги потребує, і підтримувати корисні починання, спрямовані на те, аби цей світ, це місто і люди навколо стали щасливішими і змогли реалізувати власний потенціал.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...