
12:33, 1 грудня 2021 р.
Перевантажені фури не пройдуть. У Чернігівській області будують термінал для зважування. Де він буде

На автомобільній дорозі Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки між селами Талалаївка та Хвилівка Ніжинського району облаштовується другий в області WIM-майданчик для автоматичного зважування вантажівок у русі.
Наразі встановлені металеві ферми, де буде кріпитися обладнання, та металеве бар'єрне огородження, повідомили у Службі автомобільних доріг.
Вже нанесена розмітка, встановлені знаки та металеве бар'єрне огородження, опори освітлення. Вмонтоване електронне обладнання в асфальтобетонне покриття.
Залишається монтаж електроніки безпосередньо на металевій рамці. Це камери, сканери та датчики. Після чого підрядна організація зможе приступити до етапу випробувань, налаштування електронної системи.
Ділянка автодороги Р-67 Чернігів - Ніжин - Прилуки - Пирятин протяжністю 75 км від об'їзної Ніжина до Прилук, де наразі влаштовується WIM-майданчик, була відремонтована впродовж 2020 – 2021 року. Тож тепер тут вживають заходи по збереженню дороги від перевантажених фур.
Нагадаємо, перший WIM-комплекс у Чернігівській області був встановлений у селі Кіпті на початку траси М-02 Кіпті – Глухів. Він розпочав роботу навесні 2021 року. Перші місяці його роботи показали, що кожна п'ята фура йде з перевантаженням або порушує габаритні норми.
Загалом цього року у Чернігівській області планується встановити три комплекси для автоматичного зважування вантажівок у русі. Вони мають з’явитися між селами Красне та Ягідне Чернігівського району на дорозі М-01 Київ – Чернігів між селами Новоселівка та Киселівка та на дорозі Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем'яч.
Довідка
WiM (weigh-in motion) – це розумна система комплексного збору інформації про транспорт, що рухається автошляхами. Вона здійснює контроль руху авто у реальному часі, автоматично фіксує порушення (номерний знак, габаритні розміри, маса, кількість осей, швидкість тощо).
Основа роботи WiM – це майданчик для динамічного зважування. Саме через нього збираються всі дані, які потім передаються в програмний центр обробки інформації. Він складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
22:28, 1 квітня
1
12:02, 27 березня
10:13, 5 квітня
7
09:38, 1 квітня
14
19:36, 26 березня
live comments feed...