• Головна
  • Стратегії забезпечення стабільного заробітку інтернет-агенції в умовах війни
Новини компаній
17:00, 12 вересня

Стратегії забезпечення стабільного заробітку інтернет-агенції в умовах війни

Новини компаній

Страшне слово «війна» стало для українців реальністю наприкінці зими 2022 року. Воно змінило всі сторони приватного та корпоративного життя у країні. Як компанії Люкс Сайт вдалося утримати позиції на ринку послуг інтернет-маркетингу? На які виклики ми намагалися знайти відповіді, щоб не втратити здобутки після повномасштабного вторгнення? Про це наша нова стаття. 

Лютий 2022 року

Наприкінці 2021 року про війну багато говорили, але ніхто не хотів вірити, що вона почнеться. Перші місяці після 24 лютого 2022 року країна не могла оговтатися від нападу Росії. Всупереч обставинам digital-агенція Люкс Сайт змогла зберегти потенціал шляхом збереження співпраці з іноземними проєктами. На початку війни ми намагалися ще більш розширити базу закордонних клієнтів. Одночасно прийняли рішення змінити цінову політику щодо українських замовників через надання знижки. Вигідні ціни українським компаніям ми пропонуємо і до тепер.

Що з командою

В нашої агенції відбувалися ті ж самі зміни, що й в інших українських компаніях:

  • дехто пішов до лав ЗСУ;
  • хтось переїхав у іншу країну, але десь через півроку повернувся до співпраці з нами;
  • двоє осіб пішло з компанії назавжди.

Попри все ми зберегли колектив на 80 відсотків. Наразі, після двох з половиною років війни, майже вся наша команда працює дистанційно. Для цього, звісно, довелося внести багато змін у звичайні робочі процеси. Ця кропітка управлінська праця продовжується й зараз.

Рішення щодо переходу на дистанційну роботу

Перші кроки до дистанційного формату агенція зробила ще у період пандемії. А оскільки війна затягнулася, керівництво агенції Люкс Сайт прийняло рішення про перехід на дистанційну роботу повноцінно. Така форма праці потребує:

  • покрокового плану переходу на новий формат взаємодії команди;
  • наполегливого пошуку оптимальних корпоративних рішень з організації праці;
  • використання зручних функціональних сервісів для комунікації персоналу.

Вказані задачі вирішувалися поступово. Нам, як й всім українським компаніям, заважали повітряні тривоги, відключення електроенергії та проблеми зі зв’язком. Треба додати до цього всього підвищений рівень стресу, що зменшує продуктивність праці, відволікає від роботи. Причому занепокоєння відчувають всі члени команди – ті, що живуть в Україні, й ті, що знаходяться за кордоном.

Підходи до організації віддаленої роботи

Налагоджувати роботу дистанційно важко, коли всі процеси офлайн стандартизовані, а підрозділи чітко працюють над проєктами. В цілому довелося: 

  • розібратися з документообігом;
  • налагодити зв’язок між працівниками;
  • забезпечити оперативну заміну спеціалістів, якщо хтось не може вийти на зв’язок;
  • оцінювати щодня статус співробітників – можуть вони працювати чи ні;
  • аналізувати ефективність та достатність інструментів, що раніше використовувалися для комунікації між членами команди;
  • шукати інструменти для зберігання та обміну корпоративною інформацією;
  • забезпечити безпеку корпоративної інформації при використанні випадкової мережі Wi-Fi, що не має належного захисту.

Поступово компанія налагодила дистанційну роботу команди. Зараз наша digital-агенція продовжує успішно працювати на ринку інтернет-маркетингу. Що стало головним елементом розробленої керівництвом стратегії стабільного заробітку компанії в умовах війни? Про те читайте у наступній публікації.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#digital-агенція #Люкс Сайт #luxsite #інтернет-маркетинг
Оголошення
live comments feed...