• Головна
  • Нова транспортна модель Чернігова: водії маршуток перестануть змагатися за пасажирів
17:12, 17 серпня 2021 р.

Нова транспортна модель Чернігова: водії маршуток перестануть змагатися за пасажирів

Замість 31 автобусного маршруту – 24, повна відмова від старих маршруток на користь сучасних автобусів великої місткості, а також впровадження єдиного електронного квитка та безготівкову пересадку пасажирів протягом 45 хвилин.

Такий проєкт нової інтерактивної моделі пасажирських перевезень представивкерівник науково-дослідної роботи, доцент НУ «Чернігівська Політехніка» Артем Тарасенко на розширеній нараді у міськраді.

ЧИТАЙТЕ ЩЕ: Проїзд у громадському транспорті Чернігова може подорожчати: на скільки та коли

Так, дослідники пропонують здійснити ряд заходів, які будуть сприяти оптимізації та розвитку міської транспортної системи, зокрема:

  • відмовитись від старих маршруток малої місткості на користь нових сучасних автобусів середньої та великої місткості;
  • ліквідувати маршрути, які дублюють один одного;
  • збільшення транспорту пристосованого для маломобільних груп населення;
  • об’єднати розрізнені маршрути в єдину інфраструктурну систему;
  • покращення екологічного стану (скорочення пробігу, нові екостандарти);
  • змінити транспортні маршрути міста таким чином, щоб забезпечити транспортну доступність для всіх частин Чернігова;
  • перейти до європейської моделі оплати транспортної роботи, яка передбачає, що оплата перевізникам здійснюється безпосередньо за фактично виконані рейси, зокрема за кількість кілометрів, які проїхав транспортний засіб, з урахуванням дотримання графіків. Така модель дозволить позбутися перегонів водіїв транспортних засобів, які вони здійснюють з метою наповнення транспортного засобу пасажирами. Тобто, за європейської моделі заробіток водіїв не буде залежати від кількості перевезених пасажирів.
  • створити єдиний міський центр планування, контролю та аналітики транспортних перевезень;
  • впровадити єдиний електронний квиток на весь громадський транспорт та безготівкову пересадку пасажирів протягом 45 хвилин.

Які основні проблеми виявили:

  • застарілість рухомого складу (автобусів віком понад 6 років – 94,7%);
  • значна частка автобусів малої пасажиромісткості (70%, у т.ч. 25,4% транспортних засобів з одними дверима);
  • невідповідність рухомого складу автобусів для перевезення маломобільних груп населення (лише 3,9%);
  • недотримання графіків руху;
  • більшість маршрутів значно дублюють одне одного;
  • недостатня кількість транспортних засобів на маршрутах у вечірній час;
  • низька частка комунального перевізника в перевезенні платних пасажирів (18,8%).

Як зазначив міський голова Владислав Атрошенко, транспортну модель Чернігова однозначно треба змінювати. Але для того, щоб її змінити, потрібні дуже великі кошти.

Наразі вивчається питання щодо придбання транспорту. У нас є місцевий виробник автобусів «Еталон». Тому є велика вірогідність, що автобуси великої місткості місто замовить у нього, зазначив Атрошенко. Також вивчається питання придбання вживаної та нової техніки з європейських країн.

*  *  *

Приєднуйтесь у Viber та Telegram до спільноти "Чернігівський Фонтан", де тільки найактульніші новини та історії нашого міста.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#транспорт #транспортна модель #Артем Тарасенко #нарада
Оголошення
live comments feed...